تورجا

قوانین

قانون  رسیدگی  به  مزاحمت  های  اینترنتی:

کسانی که به هر شکل در شبکه ایجاد مزاحمت و اختلال نمایند، اعم از ایجاد رزروهای موقت متعدد یا تماسهای تلفنی و غیره، با هماهنگی قبلی که از طریق سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با قوه محترم قضاییه بخش جرائم اینترنتی صورت پذیرفته است، برخورد جدی صورت گرفته و مراتب جهت پیگیری به دستگاه قضایی ارجاع خواهد شد.

 

شرایط و ضوابط عمومی

  1. وب‌سایت gashtasan طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین جرایم اینترنتی و مجموعه‌ی قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می‌کند.
  2. خدمات و محتوای عرضه شده توسط وب‌سایت gashtasan جهت استفاده‌ در این وب‌سایت تولید می‌شوند. هر گونه سوءاستفاده از اطلاعات، متن‌ها، عکس‌ها، نقشه‌ها، طرح‌ها، لوگو و... از این وب‌سایت پیگرد قانونی دارد و هیچ فرد حقیقی یا حقوقی اجازه‌ سوء استفاده از مطالب این وب‌سایت را ندارد. ذکر مطالب این وب‌سایت در اینترنت، تنها با ذکر نام و نشانی اینترنتی وب‌سایت gashtasan لینک به مطلب ذکر شده مجاز است و در رسانه‌های کاغذی، با کسب اجازه‌ کتبی از مسئولان وب‌سایت.
  3. اطلاعات شخصی کاربران در این سایت بصورت کاملاً محرمانه میباشد.مسئولین امنیت سایت بطور پیگیر در حفظ اطلاعات محرمانه می کوشند. ضمناً کاربر تعهد می‌دهد که هر گونه اطلاع از توسل به هک کردن اطلاعات توسط شخص و یا موسسه‌ دیگر را در اسرع وقت به مدیریت gashtasan اطلاع دهد.
  4. کاربران متعهد می‌شوند که اطلاعات خود را هنگام ثبت‌نام و رزرو به صورت صحیح در وب‌سایت وارد کنند. در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، مسئولیت عواقب بعدی این عمل بر عهده‌ کاربران خواهد بود.
  5. کاربر متعهد می‌شود هرگونه تغییر در مشخصات فردی خود را در اسرع وقت در سایت اصلاح نماید. در غیر این‌صورت این وب‌سایت هیچ مسئولیتی در قبال تبعات ناشی از عدم صحت اطلاعات موجود نخواهد داشت.
  6. وب‌سایت، اطلاعات شخصی کاربران را با هیچ مجموعه‌ دیگری به اشتراک نخواهد گذاشت و مراجع ذی‌صلاح فقط در صورت موارد مصرح در قانون، امکان استفاده از این اطلاعات را خواهند داشت.

 

شرایط و ضوابط رزرو و خرید تور

1.  خریدار ضمن خرید اینترنتی تور، متعهد می‌شود که از کلیه‌ قوانین و مقررات خرید تور آگاهی کامل دارد.

2.  درخواست انصراف از سفر باید به‌صورت حضوری، ارسال فکس و یا ایمیل توسط شخص مسافر و یا نماینده رسمی وی انجام شود. جریمه کنسل نمودن تور طبق «جدول شماره 1» از کل مبلغ گشت کسر و مابقی وجوه به مسافر پرداخت خواهد شد. همچنین با راه اندازی امکان استرداد آنلاین در وبسایت، این اقدام به صورت الکترونیک انجام خواهد شد.

3. در صورت چارتر (دربست) بودن پرواز یا هتل، کنسلی و جابه‌جایی امکان‌پذیر نبوده  و کل هزینه تور به عنوان جریمه اخذ می‌گردد.

جریمه کنسلی از قیمت نهایی شامل هر فرد ثبت‌نام شده محاسبه و کسر می‌گردد.

4.درصورتی‌که وسیله نقلیه مورد استفاده در سفر هواپیما یا قطار باشد، علاوه بر مبالغ درج شده در «جدول شماره 1»، جریمه ابطال بلیت هواپیما یا قطار نیز دریافت خواهد شد.

6.  شرایط کنسلی «گشت‌های ۱ روزه» از شمول جدول شماره ۱ خارج بوده و طبق لیست زیر از قیمت نهایی شامل هر فرد ثبت‌نام شده محاسبه و کسر می‌گردد.

جدول شماره 1: جریمه کنسلی گشت‌های داخلی

گشت‌های عادی

گشت‌های نوروزی*

زمان ابطال توسط مسافر

درصد جریمه

زمان ابطال توسط مسافر

درصد جریمه

از زمان ثبت‌نام تا 15 روز قبل از سفر

صفر درصد

از زمان ثبت‌نام تا 30 روز قبل از سفر

صفر درصد

از 14 تا 7 روز قبل از سفر

20%

از 29 تا 25 روز قبل از سفر

30%

از 6 تا 4 روز قبل از سفر

40%

از 24 تا 21 روز قبل از سفر

35%

از 3 تا 1 روز قبل از سفر

60%

از 20 تا 11 روز قبل از سفر

40%

از 24 تا 12 ساعت قبل از سفر

70%

از 10 تا 4 روز قبل از سفر

60%

از 12 ساعت قبل و یا عدم حضور در سفر

90%

از 3 روز قبل و یا عدم حضور در سفر

100%

 

 

* گشت‌های نوروزی گشت‌هایی هستند که در فاصله زمانی 25 اسفند لغایت 15 فروردین سال بعد برگزار می‌گردد.

 

در صورت تمایل در خبرنامه ما عضو شوید.
Copyright © 2024 tourja. All rights reserved.